Efter att ha suttit och diskuterat företagande och entreprenörskap med en massa inspirerande människor föregående helg blev jag himla taggad på att göra ännu ett inlägg till våra företagstips. Dock visste jag inte riktigt exakt vad jag skulle ta upp då det var så mycket jag ville nämna och få med, men efter att ha suttit här och funderat ett tag börjar jag få någorlunda koll vad jag vill få fram med det här inlägget. Nämligen kontakten mellan företag och kunder.
För att driva ett seriöst och framgångsrikt företag tror jag egentligen att bra kontakt och bra attityd är a och o. Oavsett vilken bransch det handlar om är det alltid viktigt att ha nöjda kunder och bemöta dom på rätt sätt. Det tycker jag åtminstone borde vara en självklarhet men det är det tyvärr inte, i min bransch är det många som har en dålig attityd gentemot både kollegor och arbetspartners och det tycker jag är himla konstigt. Vad tror man att man kommer att tjäna på det?
Så det jag egentligen vill lyfta fram idag till alla er företagare på andra sidan skärmen är, ta vara på era kunder. Det är viktigt att se vad dom önskar och lyssna på deras önskemål. En bra kontakt är allt :)